Для Учасників (Постачальників)

Пропозиція абонентського обслуговування для Учасників (Постачальників) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку про здійснення допорогових закупівель

СТАНДАРТ

 

(абонентська плата

3 000 грн./міс.)*

+ 1% від суми контракту по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менш ніж 1000 грн.);

 

+ 0,5% від суми контракту по виграному тендеру для робіт, але не менш ніж 3000 грн.)

All Inclusive

 

(абонентська плата

4 000 грн./міс.)*

+ 1% від суми контракту по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менш ніж 1000 грн.);

 

+ 0,5% від суми контракту по виграному тендеру для робіт, але не менш ніж 3000 грн.)

  • Реєстрація та участь у допорогових торгах на майданчиках PROZORRO;

  • Моніторинг оголошень про проведення державних закупівель (тендерів), відповідно до спеціалізації Клієнта;

  • Консультації експерта з питань, що стосуються тендерів (організаційних, правових і т. д.), надання роз'яснень;

  • Експертиза тендерної документації та інших рішень замовника на предмет її відповідності чинному законодавству;

  • Перевірка пропозицій конкурентів з метою виявлення помилок;

  • Оформлення забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія і т.д.)

Правовий супровід участі у допороговій закупівлі:

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог Оголошення;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал

  • супровід під час проведення Аукціону

 

– Правовий супровід підписання договору з Замовником по виграному тендеру


 

 

  • Реєстрація та участь у допорогових та надпорогових закупівлях на майданчиках PROZORRO;

  • Моніторинг тендерів в системі Prozorro, усні консультації, відповідно до специфікації клієнта;

  • Моніторинг тендерів в системі Prozorro за участю конкурентів та їх аналіз;

  • Консультації експерта з питань, що стосуються тендерів (організаційних, правових і т. д.), надання роз'яснень;

  • Експертиза тендерної документації та інших рішень замовника на предмет її відповідності чинному законодавству;

  • Перевірка пропозицій конкурентів з метою виявлення помилок;

  • Підготовка скарг та вимог про усунення порушень до Замовника, ДП «Прозорро;

Правовий супровід участі у допороговій закупівлі:

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог Оголошення;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал

  • супровід під час проведення Аукціону;

 

Правовий супровід участі у відкритих торгах:

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації Замовника;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал;

  • супровід під час проведення Аукціону

 

– Правовий супровід підписання договору з Замовником по виграному тендеру;

 

  • Перелік пропозицій абонентського обслуговування нє є вичерпним. Враховуючи лояльний підхід до кожного клієнта та його потреби в здійсненні послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку про здійснення допорогових закупівель, пропонується укладання договорів обслуговування на окремі види процедури закупівлі. Залежно від обраної процедури та обсягів робіт встановлюється ціна, яка узгоджується сторонами ;

  • До кожного пакету Абонентского обслуговування входить щомісячний звіт про виконані роботи;

  • Послуги про надання перекладу англійською мовою будь-яких документів, текстів для участі у Європейських торгах, відповідно Закону України «Про публічні закупівлі».

Практичний досвід абонентського обслуговування дозволяє нам найти індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Чому це Вам вигідно ???

Порівняння

роботи особи в штаті компанії та абонентського обслуговування компанії

Уповноважена особа в штаті компанії, тендерний комітет, юрист

 

Абонентське обслуговування компанії

Витрати

Фонд оплати праці на одного працівника складає від 6 000 грн.

Абонентська плата від 3 000 грн.

Оплата податків (фонд з/п, відпустка, лікарняні та ін.)

+

Спеціалізація

Вузька

Широка

Надання робочого місця (приміщення), офісної техніки, додаткові витрати на канцелярські товари та ін.

+

Кількість спеціалістів

Мінімум 1

Мінімум 3


Оформлення в нас Абонентського обслуговування фактично прирівнюється до найму юридичного відділу, що складається з професійних юристів та фахівців у сфері держаних закупівель.

Якщо Вас зацікавила наша пропозиція пропонуємо звернутись до нас за тел.

(093) 968-96-76,( 067)8279991

e-mail: electroni.zakupivli@gmail.com

 

Ціни наших послуг відповідають характеру робіт

Найменування послуги

Вартість

  1.  

Консультації експерта з питань, що стосуються тендерів (організаційних, правових і т. д.), надання роз'яснень

від 500 грн

  1.  

Експертиза тендерної документації та інших рішень замовника на предмет її відповідності чинному законодавству

від 500 грн

  1.  

Перевірка пропозицій конкурентів з метою виявлення помилок

від 1000 грн ( за 1 учасника)

  1.  

Оформлення забезпечення тендерної пропозиції (банківська гарантія і т.д.)

від 1000 грн./одне забезпечення

  1.  

Підготовка скарг та вимог про усунення порушень до Замовника, інших органів контролю

від 1000 грн../одна скарга (звернення, вимога)

  1.  

Підготовка скарги на рішення, дії або бездіяльність Замовника до АМКУ

від 2000 грн./одна скарга

  1.  

Представництво інтересів в Антимонопольному комітеті 

від 1500 грн.

  1.  

Розробка антикорупційної програми

від 500 грн.

  1.  

Правовий супровід участі у відкритих торгах:

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації Замовника;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал;

  • супровід під час проведення Аукціону

3000,00 грн. /одна процедура (лот)

+1% від суми контракту по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менш ніж 1000 грн.)

+0,5% від суми контракту по виграному тендеру для робіт, але не менш ніж 3000 грн.)

  1.  

Правовий супровід участі у відкритих торгах з публікацією англійською мовою («європейські»):

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації Замовника;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал;

  • супровід під час проведення Аукціону

 

4000,00 грн. /одна процедура (лот)

+1% від суми контракту по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менш ніж 1000 грн.)

+0,5% від суми контракту по виграному тендеру для робіт, але не менш ніж 3000 грн.)

  1.  

Правовий супровід участі у допороговій закупівлі:

  • підготовлення документів тендерної пропозиції відповідно до вимог Оголошення;

  • завантаження документів тендерної пропозиції учасника на веб-портал;

  • завантаження документів для переможця на веб-портал

  • супровід під час проведення Аукціону

 

2000,00 грн. /одна процедура (лот)

+1% від суми контракту по виграному тендеру для товарів та послуг, але не менш ніж 1000 грн.)

+0,5% від суми контракту по виграному тендеру для робіт, але не менш ніж 3000 грн.)

 

Відгуки наших кліентів