Супровід тендерів для замовників включає всі етапи — від аналітики до укладання договору.
Супровід тендерів для замовників включає всі етапи – від реєстрації на майданчику до перевірки банківських гарантій та укладення договору.
Якщо ви не маєте особистого кабінету, то в першу чергу потрібно зареєструватися на одному з електронних майданчиків в системі «Прозорро». Ця система допоможе знайти нові канали продажу ваших товарів та надасть вашій справі прозорості.
Наші спеціалісти з уважністю проаналізують тендерну документацію та впевняться, що ви зможете надати замовнику всі потрібні документи. Також треба впевнитися, що документація відповідає Закону України «Про публічні закупівлі»...
Після того, як ми ретельно дослідили тендерну документацію, учасник має ознайомитися з переліком потрібних документів для того, щоб взяти участь в тендері. Саме тут важливим є супровід тендерів для замовників, адже він допомагає уникнути помилок та правильно підготувати гарантії.
Якщо ви оформлюєте банківську гарантію, врахуйте Постанову НБУ №639 від 15.12.2004... Супровід тендерів на цьому етапі гарантує правильність документів і відповідність вимогам замовника.
Гарантію потрібно оформлювати згідно з вимогами тендерної документації. Оголошення про закупівлю та тендерна документація містить певну гарантійну суму.
Однак нерідко банківські установи в тексті гарантії не вказують конкретну суму, а пишуть про те, що гарант зобов’язаний упродовж 5 робочих днів оплатити бенефіціарну суму, яка не є більшою за суму гарантії. Це порушує вимоги замовника, тож тендерну пропозицію відхилять через те, що вона сформована не згідно з тендерною документацією.
Також потрібно зазначити про важливість терміну початку дії гарантії, який встановлюється замовником. Перед публікацією проводьте перевірку тексту, адже він може містити технічні помилки, неправильні реквізити. Це стосується й файлу з електронний цифровим підписом, який підписує гарант.
Що потрібно знати про аукціони?
Аукціон на зниження цін або редукціон є одним з етапів закупівлі, який проводиться в електронній торговельній системі (далі — ЕТС). Часто клієнти звертаються за супроводженням тендерів, адже саме під час аукціону вирішується доля участі та перемоги.
Система автоматично визначає дату й час проведення електронних торгів. Торги можуть бути призначені лише в робочі дні та години.
Поки аукціон не розпочнеться, ви не дізнаєтеся кількість тендерних пропозицій, які подали інші учасники. Наш супровід тендеру під ключ включає контроль усіх етапів, щоб уникнути помилок та дискваліфікації.
Аукціон проходить в 3 етапи. Після того, як торги будуть завершені, ви побачите відомості про всіх учасників та їхні документи.
Тобто порядок приблизно такий:
Якщо ви здобули перемогу в аукціоні, згідно зі ст. 17 Закону вам потрібно у встановлений термін, який не перевищує 10 днів з дня, коли в ЕТС було оприлюднене оголошення з наміром підписати договір про закупівлю, оприлюднити в ЕТС документи, які підтвердять, що немає підстав, які визначають пункти 2, 3, 5, 6, 8, 12 та 13 ч. 1 і ч. 2 даної статті. Такий процес зазвичай входить у супровід тендерів, який ми надаємо клієнтам.
Замовник визначає яким саме способом учасник документально підтвердить відсутність підстав, які визначають пункти 5, 6, 12 та 13 ч. 1 та ч. 2 даної статті. Відповідно до Закону, замовник не має вимагати документально підтвердити публічну інформацію, яка знаходиться у відкритому доступі. Це також частина нашої послуги супровід тендеру під ключ, щоб учасник був упевнений у своїй пропозиції.
Замовник може відхилити пропозицію, якщо переможець відмовляється підписувати договір або не надав необхідні документи, зазначивши причину своєї відмови в ЕТС.
Також замовник може запросити іншу документацію, не тільки для підтвердження відсутності підстав, які встановлює ст. 17 Закону. Якщо переможець не надасть ці документи, замовник може відхилити пропозицію, вважаючи, що учасник відмовився підписувати договір. Тут важливо мати надійне супроводження тендерів, щоб уникнути відхилення через формальні помилки.



Учасники закупівельних процедур можуть подавати скарги до Антимонопольного комітету України. Це має негативний вплив не перебіг процедури, тому що відповідно до Закону замовник не може чинити будь-які дії й ухвалювати рішення про процедуру закупівлі, окрім дій, які чиняться для того, щоб усунути порушення вказані у скарзі. Якщо на вас подали скаргу, ми допоможемо у відстоюванні ваших інтересів.
Наші спеціалісти проконсультують вас, ретельно проаналізують практики Антимонопольного комітету, підготують інформацію для запиту в орган оскарження, підготують пояснення скарги й допоможуть оприлюднити необхідну інформацію в ЕТС.
Компанія Електронні Закупівлі надає послуги у таких містах України: Одеса, Дніпро, Чернігів, Харків, Житомир, Полтава, Херсон, Київ, Запоріжжя, Вінниця, Миколаїв, Кіровоград, Суми, Львів, Черкаси, Хмельницький, Волинь, Рівне Івано-Франківськ, Тернопіль, Закарпаття, Чернівці.

подготовку документации и решение самых сложных заданий. Без неё бы прибыль нашей фирмы была намного меньше. Надеюсь на долгосрочное сотрудничество.
процесс проведения тендерных закупок. Все очень доступно и понятно. Екатерина профессионал своего дела!!!! Отдельная приятность, что можно обращаться по любым вопросам . Также большое спасибо организатору Екатерине- очень внимательная и ответственная. Успехов и процветания Вам.