4 липня, прийнявши Постанову №677, КМУ вніс перелік важливих змін у специфіку роботи Prozorro Market.
Відтепер єдиним інструментом для проведення закупівель у Prozorro Market стане запит пропозицій.
Наразі, замість проведення прямих замовлення в електронному каталозі, незалежно від суми закупівлі, замовники мають оголосити запит та вказати у ньому всі деталі замовлення.
В свою чергу постачальники будуть надавати актуальну ціну під конкретні умови замовника.
Інструмент запиту пропозицій у Prozorro Market дозволяє замовникам швидко закривати свої потреби без підготовки тендерної документації — у середньому закупівля триває до 10 днів. Крім того, це можливість отримати вигідні ціни завдяки конкуренції між кваліфікованими у Prozorro Market постачальниками — адже отримає замовлення той, хто запропонує найкращу ціну. І ми переконані, що саме запит пропозицій у Prozorro Market стане основним інструментом для закупівель типових товарів у державі”, — заступниця міністра економіки Надія Бігун.
Перелік впроваджень у роботі електронного каталогу:
• До 500 тис. грн замовникам надається можливість конкретизувати свої побажання відносно потрібного їм товару, а саме: обирати характеристики товару, вказувати конкретні торговельні марки виробників продукції, за власними потребами;
• Обов’язкове надання проєкт договору у запиті пропозицій.
• Замовнику може відхилити пропозицію переможця, якщо він відмовляється підписувати договір, та перейти до розгляду наступної;
“З початку 2023 року замовники провели в Prozorro Market запитів на 2,7 млрд грн. В умовах повномасштабної війни актуальність таких швидких та результативних інструментів для проведення закупівель тільки зростає. І ми очікуємо, що все більше закупівель типових товарів — від канцелярії до електроенергії, від медикаментів до шкільних автобусів — будуть переходити в Prozorro Market. Адже всі нововведення, які прийняв уряд, максимально враховують побажання від ринку”, — прокоментував директор ДП “Прозорро” Микола Ткаченко.