Супровід публічних закупівель

Для Замовників

Пропозиція абонентського обслуговування для Замовників у сфері публічних закупівель у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку про здійснення допорогових закупівель.

СТАРТ

(2 500 грн./мес)

СТАНДАРТ

(3 500 грн./міс)

При заключенні угоди на 6 місяців вартість становить 3000 грн./міс

МАКСИМУМ

( 5 000 грн./мес)

При заключенні угоди на 6 місяців вартість становить 4000 грн./міс

МАКСИМУМ +

(7 000 грн./мес)

При заключенні угоди на 6 місяців вартість становить 6000 грн./міс

Включно індивідуальні усні консультації у кількості 10

Включено індивідуальні усні консультації у кількості

20

Включено індивідуальні консультації у т.ч. письмові у кількості 30

Повна юридична підтримка

Публікація річного плану

(змін до річного плану, додатків до нього)

включно у кількості

5

Підготовка організаційно-розпорядчих документів щодо створення та діяльності тендерного комітету:

положення про тендерний комітет; наказ створення тендерного комітету; протоколи засідань тендерного комутету; протоколи рішень голови тендерного комітету,

включно у кількості

1

Підготовка організаційно-розпорядчих документів щодо створення та діяльності тендерного комітету:

положення про тендерний комітет; наказ створення тендерного комітету; протоколи засідань тендерного комутету; протоколи рішень голови тендерного комітету,

включно у кількості

1

Підготовка організаційно-розпорядчих документів щодо створення та діяльності тендерного комітету:

положення про тендерний комітет; наказ створення тендерного комітету; протоколи засідань тендерного комутету; протоколи рішень голови тендерного комітету,

включно у кількості

1

Публікація звіту про укладений договір, включно у кількості

5

Публікація річного плану

(змін до річного плану, додатків до нього)

включно у кількості

10

Підготовка індивідуальної антикорупційної програми та супутніх наказів

включно у кількості

1

Підготовка індивідуальної антикорупційної програми та супутніх наказів

включно у кількості

1

Проведення допорогових закупівель, включно у кількості

1

Підготовка та публікація звіту про укладений договір, включно у кількості

10

Публікація річного плану (змін до річного плану, додатків до нього)

включно у кількості

20

Публікація річного плану

(змін до річного плану, додатків до нього)

Включно у кількості

40

_

Підготовка та проведення допорогових закупівель включно у кількості

2

Підготовка та публікація звіту про укладений договір, включно у кількості

20

Підготовка та публікація звіту про укладений договір,включно у кількості

30

Підготовка та проведення допорогових закупівель, включно у кількості

2

Підготовка та проведення допорогових закупівель, включно у кількості

4

Підготовка та проведення відкритих торгів , включно у кількості

1

Підготовка та проведення відкритих торгів , включно у кількості

2

Підготовка та проведення переговорної процедури, включно у кількості

1

Проведення переговорної процедури , включно

У кількості

2

Підготовка та проведення конкурентного діалогу, «0»

Підготовка та проведення конкурентного діалогу, включно у кількості

1

  • Перелік пропозицій абонентського обслуговування нє є вичерпним. Враховуючи лояльний підхід до кожного клієнта та його потреби в здійсненні послуг відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядку про здійснення допорогових закупівель, пропонується укладання договорів обслуговування на окремі види процедури закупівлі. Залежно від обраної процедури та обсягів робіт встановлюється ціна, яка узгоджується сторонами ;

  • До кожного пакету Абонентского обслуговування входить щомісячний звіт про виконані роботи.

Практичний досвід абонентського обслуговування дозволяє нам найти індивідуальний підхід до кожного клієнта.

Чому це Вам вигідно ???

Порівняння

роботи особи в штаті компанії та абонентського обслуговування компанії

Уповноважена особа в штаті компанії, тендерний комітет, юрист

Абонентське обслуговування компанії

Витрати

Фонд оплати праці на одного працівника складає від 4 000 грн.

Абонентська плата від 2 500 грн.

Оплата податків (фонд з/п, відпустка, лікарняні та ін.)

+

Спеціалізація

Вузька

Широка

Надання робочого місця (приміщення), офісної техніки, додаткові витрати на канцелярські товари та ін.

+

Кількість спеціалістів

Мінімум 1

Мінімум 3

Оформлення в нас Абонентського обслуговування фактично прирівнюється до найму юридичного відділу, що складається з професійних юристів та фахівців у сфері держаних закупівель. Якщо Вас зацікавила наша пропозиція пропонуємо звернутись до нас за тел.

(093) 968-96-76,( 067)8279991

e-mail: electroni.zakupivli@gmail.com

 

Відгуки наших кліентів

 
Найменування послуги вартість
1 Індивідуальна устна консультація Від 500 грн
2 Підготовка організаційно-розпорядчих документів щодо створення та діяльності тендерного комітету:
  • положення про тендерний комітет;
  • наказ створення тендерного комітету ;
  • протоколи засідань тендерного комутету;
  • протоколи рішень голови тендерного комітету.
1000 гр
3 Підготовка індивідуальної антикорупційної програми та супутніх наказів 700 грн
4 Публікація річного плану 500 грн
5 Публікація процедури «Звіт про укладений договір» + річний план 1 500 грн
6 Супроводження допорогової процедури:
  • публікація річного плану;
  • підготовка протоколів тендерного комітету стосовно конкретної процедури;
  • підготока ( або редагування) тендерної документації , крім технічної частини;
  • публікація оголошення на майданчику;
  • надання пояснень та відповідей на запитання учасників протягом періоду уточнень;
  • підготовка та оприлюднення повідомленнь про намір укласти договір, про дискваліфікацію;
  • підготовка повідомлення про відміну торгів;
  • публікація підписаного договору.
  1. 000 грн
7 Супроводження процедури «Відкиті торги» :
  • публікація річного плану;
  • підготовка протоколів тендерного комітету стосовно конкретної процедури;
  • підготовка (або радагування) тендерної документації, крім технічної частини;
  • публікація оголошення на майданчику ;
  • надання пояснень та відповідей на запитання учасників протягом періоду уточнень;
  • надання консультаційної допомоги під час розгляду тендерних пропозицій учасників щодо їх відповідності вимогам тендерної документації;
  • підготовка та оприлюднення повідомленнь про намір укласти договір, про дискваліфікацію;
  • надання консультаційної допомоги під час розгляду документів, наданих переможцем;
  • підготовка повідомлення про відміну торгів;
  • юридичний аналіз договору;
  • переговори з переможцем тендеру щодо укладання договору;
  • публікація підписаного договору.
4 000 грн (якщо бюджет закупівлі становить до 1 млн. гривень);     5 500 грн (якщо бюджет закупівлі від 1 млн. гривень)
8 Супроводження Переговорної процедури:
  • публікація річного плану;
  • підготовка протоколу проведення переговорів міжу замовником та учасником;
  • підготовка протоколу про намір укласти договір;
  • публікація оголошення переговорної процедури;
  • юридичний аналіз договору;
  • переговори з переможцем тендеру щодо укладання договору;
  • публікація підписаного договору.
4000 грн
 

*Ціни на послуги є примірними та, в залежності від складності питання можуть змінюватися за домовленістю сторін.